Discussion

Pujols bans TV station that erred naming him in Mitchell report

Updated: January 21, 2008, 7:24 PM ET
Associated Press

ST. LOUIS -- Albert Pujols, angry his name was incorrectly linked to the Mitchell report on steroids last month, banned a St. Louis television station from participating in a news conference Monday.

Pujols asked Cardinals media relations director Brian Bartow to make a reporter and cameraman from St. Louis Fox affiliate KTVI leave the room where Pujols' news conference was taking place on the final day of the Cardinals' winter warmup.

On Dec. 13, KTVI broadcast an incorrect ...

Read full story

Comments

You must be signed in to post a comment

Already have an account?

MORE MLB HEADLINES