Discussion

Fired broadcaster apologized for remarks

Updated: July 22, 2004, 7:25 PM ET
Associated Press

TORONTO -- Tie Domi has filed a $1.65 million lawsuit against an Ottawa sports radio station and an on-air broadcaster for comments that suggested the Toronto Maple Leafs' player beat his wife, the Toronto Star reported Thursday.

Domi and his wife, Leanne, each are seeking $700,000 in compensatory and punitive damages in a suit filed in Ontario's Superior Court against CHUM Ltd., owner of the Team 1200 in Ottawa, and former broadcaster Don Romani. Tie Domi is also asking an additional $250,000 ...

Read full story

Comments

You must be signed in to post a comment

Already have an account?

MORE NHL HEADLINES

MOST SENT STORIES ON ESPN.COM