Discussion

UK paper suing Lance Armstrong over libel case

Updated: December 23, 2012, 11:47 AM ET
Associated Press

LONDON -- Lance Armstrong is being sued for more than $1.5 million by a British newspaper over the settlement of a libel action, which followed doping allegations against the cyclist that it published.

The Sunday Times paid Armstrong 300,000 pounds (now about $485,000) in 2006 to settle a case after it reprinted claims from a book in 2004 that he took performance-enhancing drugs.

The U.S. Anti-Doping Agency concluded this year that Armstrong led a massive doping program on his teams. ...

Read full story

Comments

You must be signed in to post a comment

Already have an account?

ESPN TOP HEADLINES

MOST SENT STORIES ON ESPN.COM