Discussion

UK paper suing Lance Armstrong over libel case

Updated: December 24, 2012, 6:15 AM ET
Associated Press

LONDON -- A British newspaper is suing Lance Armstrong for more than $1.5 million after it settled a libel case over doping allegations, saying that revelations of the cycling star's use of performance-enhancing drugs show the case was baseless.

The U.S. Anti-Doping Agency concluded this year that Armstrong led a massive doping program on his teams. Armstrong was stripped of his seven Tour de France titles and banned from cycling for life.

The Sunday Times paid Armstrong 300,000 pounds ...

Read full story

Comments

You must be signed in to post a comment

Already have an account?

ESPN TOP HEADLINES

MOST SENT STORIES ON ESPN.COM